• Lorem ipsum

Betaalmethoden

Bij Portecenter.nl vinden wij het belangrijk dat je niet vast zit aan één betaalmogelijkheid. Daar hebben bieden wij jouw vele betaalmethoden. Hieronder een uitleg van alle betaalmethoden waar je bij het bestellen bij Portecenter uit kunt kiezen!

 

Betaalmethode Landen         Kosten         Omschrijving

NLgratisVia iDeal. Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN Amro, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING bank, Knab, Rabobank, SNS bank, SNS Regio bank of Triodos bank? Betaal dan via iDeal! U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
 
NL, BE€1,95Via AfterPay. Met digitale acceptgiro of éénmalige machtiging (niet voor België of bedrijven) uw online bestelling betalen via AfterPay. AfterPay voert voor Portecenter.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Voor Nederland geldt dat u tot een bedrag van € 150,00 kunt bestellen als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay dan kunt u betalen tot een bedrag van € 350,00. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
 
BEgratis/gratuit Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België. Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Mister Cash. 
 
DEkostelosMit giropay zahlen Sie sicher per Online-Überweisung – ganz bequem im Online-Banking Ihrer Bank. Neben der Postbank bieten fast alle Sparkassen und Volksbanken Raiffeisenbanken sowie zahlreiche PSD-Banken, die GLS Gemeinschaftsbank und weitere Privatbanken giropay an: so die comdirect bank, Deutsche Kreditbank (DKB), MLP-Bank, Cronbank, die Merkur Bank, das Bankhaus Ellwanger & Geiger, die Bank Schilling & Co, das Bankhaus Bauer und die cvw Privatbank AG.
 
AT, BE, DE, ES, F, GB, NL, IT, PL, CHgratisOnline shoppen bij Portecenter is ook mogelijk voor Europese klanten. Met SOFORT Banking (voorheen DIRECTebanking) bieden wij klanten uit België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Italië, Frankrijk en Polen de mogelijkheid online te betalen. 
 
Global€1,95Met Credit Card. Heeft u een Mastercard, Visa of Maestro kaart? Ook dan kunt u uw bestelling bij Portecenter eenvoudig, veilig en snel betalen!

EuropagratisVia Bankoverschijving. Maak het verschuldigde bedrag over op rekeningnummer NL40INGB0007833020 t.n.v. Portecenter.nl te ALMERE. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Zo kunnen we uw betaling snel en correct afhandelen. 
 
Global€1,95 Via PayPal. Heeft u een PayPal account dan kunt u waar u ook woont en waar de bestelling ook heen moet worden gezonden eenvoudig betalen met PayPal.
 
NL, BE, DENL: €10
BE: €12,50
DE: €15,-
Via Rembours. Bij deze betaalmethode betaalt u uw bestelling zodra deze door de postbeambte bij u wordt aangeboden. Let op: pinnen bij de postbeambte is niet mogelijk.
 
NL gratisWoont u in de buurt? Kom dan gerust langs om uw bestelling af te halen. Voorwaarde is wel dat wij uw betaling hebben ontvangen.

 

Betaalmethoden - Multisafepay link

Met uitzondering van Afterpay, PayPal, Overschrijving en Rembours worden de betalingen afgehandeld door Multisafepay.

In sommige gevallen kan het zijn dat u een bestelling om welke reden dan ook niet geheel afrond. In die gevallen zult u een herinneringsmail van Multisafepay ontvangen, waarmee u alsnog de mogelijkheid wordt geboden om de bestelling, zonder dat u de gegevens opnieuw hoeft in te vullen, af te ronden.

In sommige gevallen komt het voor dat u voor de ontvangst van de mail de bestelling al heeft afgerond. U kunt de mail dan als niet verzonden beschouwen.

Let u er in ieder geval op dat u na betaling te allen tijde (binnen 2 uur) een bevestigingsmail van Portecenter ontvangt, alleen dan zal uw bestelling in behandeling worden genomen. Heeft u wel betaald, maar u heeft geen bevestigingsmail ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice deze kijkt graag de status van uw bestelling voor u na.